JellyPages.com

nuffnang ads

pengikut sayer

Thursday, May 7, 2015

malam ke 3

Assalamualaikum
hai

apa yg malam ke 3
malam ke 3 kerja malam lah
mata dah start mengantuk sebenarnya
tapi kena tahan...
nak tidur memang tak boleh la kan..nama pon kerja..

1 malam lagi nak habis...

haa..harini berjaya sekat nafsu makan tengah malam..

oh lupa..tak cerita lagi dalam ni

sebenarnya dalam proses nak kurangkan berat badan..and nak kurus sikit..

psst..peha dah berlaga kot..menakutkan..
ramai dah cakap aku gemuk..
sebenarnya takde la gemuk mana..sebab sebelum ni aku agak kurus..
so mana yg selalu tengok aku memang perasan la badan aku naik..

yg jarang tengok lagi lah..
tu yang dorang panggil gemuk...
aku pun dah tergugat la..kakakaaka

urm..harap misi ni berjaya..

yela kan..taknak la masa bersanding nampak perut berlipat..
tunang aku pon dh panggil aku buncit..
hukhuk..

so kena la mula dari sekarang kan..

ok la nak sambung kerja..

wassalam..

No comments: