JellyPages.com

nuffnang ads

pengikut sayer

Saturday, June 14, 2014

26.01.2014


ASSALAMUALAIKUM....

FUH...DALAM TAHUN 2014 NI LAH POST PERTAMA AKU...
BUKAN TAK NAK UPDATE..TAPI TAK ADA SUMBER NAK UPDATE...
ALMAKLUM LAH LAPPY DAH ROSAK..NAK GUNA HANDPHONE PULAK TAKDE FEEL GITU..HIKHIK...
NI PUN GUNA LAPPY ALANG...HARI NI BARU ADA MASA NAK UPDATE

OK FIRSTLY..KENAPA AKU LETAK TARIKH SEBAGAI TAJUK ENTRY KALI NI
SEBABNYA TU TARIKH YANG AMAT BERMAKNA BAGI AKU..
AKU DENGAN RASMINYA TELAH MENGIKAT TALI PERTUNANGAN DENGAN BUAH HATI PENGARANG JANTUNG AKU....ALHAMDULILLAH..FIRST STEP TELAH SELESAI...
NEXT STEP DALAM PERANCANGAN TAPI YANG PASTI BUKAN DALAM WAKTU TERDEKAT NI SEBAB BANYAK MASALAH YANG PERLU DIFIKIRKAN

IN SHAA ALLAH MUNGKIN NEXT YEAR ATAU TAHUN 2016...DOA DOA KAN LA YE..
MASUK BULAN NI, 5 BULAN AKU DAH JADI TUNANG ORANG..BAHAGIA..ALHAMDULILLAH
MEMANG TAK DINAFIKAN DUGAAN BERTUNANG NI LAIN TAPI ALHAMDULILLAH SETAKAT NI SEMUANYA BAIK2 SAHAJA.. MEH AKU BELANJA SIKIT GAMBAR TUNANG...HIHIHI


NI MASA SARUNG CINCIN


NI MAK AKU N BAKAL MAK MERTUA


HAA NI LA DIA SI JANTUNG HATI AKU A.K.A EN TUNANG
NAMPAK TAK SENYUM LEBAR DIA..HEHEHHE

SEBENARNYA DALAM BEBERAPA HARI SEBELUM MAJLIS NI ADA MASALAH BESAR...
MASALAH KAT PELAMIN...MEMANG LA NAK SIMPLE JE PELAMIN MULA MULA TAPI MEMANG TAK MEMUASKAN HATI PIHAK TU BUAT..TAKDE RUPA PELAMIN LANGSUNG..
DAH LA MAHAL...PFFFT....

ALHAMDULILLAH DAPAT SETTLE HARI TU GAK WALAUPUN BURN DEPOSIT RM200 UNTUK PELAMIN TU...+ RM100 MASA DIA NAK BUKAK BALIK PELAMIN TU..SABO JE LAA..HARI TU JUGAK PERGI SURVEY KEDAI LAIN..RISAU JUGAK DAH PENUH SEMUANYA
NASIB BAIK ADA YANG SUDI TOLONG...HARGA PUN BERPATUTAN DENGAN PELAMIN YANG DIA BUAT..PETANG TU PERGI TANYA AND DEAL DENGAN PIHAK KEDAI TU,PETANG TU JUGAK DORANG DATANG PASANG....THANKS TO
 SOFEA BRIDAL KUALA PILAH..PELAMIN PUN DAPAT VOUGE WALAUPUN LAST MINIT..
SANGAT SANGAT PUAS HATI..IN SHAA ALLAH UNTUK NIKAH NANTI AMIK KAT SANA JUGAK..

ALHAMDULILLAH HARI TUNANG TU BERJALAN LANCAR..MAKANAN PUN HABIS DAN RAMAI PUJI SEDAP...AMIK KATERING MAKCIK JE...SENANG...HARGA OK SERVIS PUN OK...BERSYUKUR SANGAT SANGAT

LEPAS TU PALING BEST BFF DARI KECIK SANGGUP DATANG DARI KL...TERHARU KITE....
THANKS FIZA,AZRUL N FARAH...LOVE U ALL SO MUCH....SYIDAH JE TAK DAPAT JOIN....SEDIH...TAPI TAKPE..KITA FAHAM...

THANKS JUGAK KAT KAWAN KAWAN SEKOLAH YANG DATANG...KILA,FATIN,DAUS,FIZAH,ADI....


OK LA...SAMPAI SINI DULU..NANTI SAMBUNG LAGI..
BANYAK  LAGI NAK CERITA TAPI ONE BY ONE..
PANJANG PANJANG SANGAT NANTI ADA YANG BOSAN BACA...
HEHEHE...JUMPA LAGI KAT NEXT ENTRY...

BTW NAK UCAP TAHNIAH JUGAK KAT BLOGGER KITE A.K.A RAKAN KOLEJ ATAS PERTUNANGAN DIA HARI TU.. NAJIHAH A.K.A DEDEQ DE WISHES...NANTI NAK BUAT 1 ENTRY KHAS UNTUK JIE..TUNGGU.........

ASSALAMUALAIKUM



No comments: